Vásárlás
Az alábbi Vásárlási Feltételek - a továbbiakban, mint: Feltételek - érinthetik az Ön törvényes jogait.
A vásárlás előtt gondosan olvassa el az itt foglaltakat.
Szép Kártyás Fizetés
Jelenleg websopunkban K&H, OTP és MHB Szép Kártyával online is van lehetőséged vásárolni.
A Vásárlás során nem vehetőek igénybe a mindenkor futó online Kuponkódjaink.
A termék vásárlás során a weboldalunkon kiválasztott termékek árai az irányadóak,érvényesek.
A fizetést minden esetben a K&H és OTP rendeszerén keresztül kell végrehajtani.
Sikeres fizetés esetén visszaigazoló emailt kapsz.
Nincs lehetőség a továbbiakban a Futárszolgálatnál a csomag átvételekkor Szép Kártyával fizetni.
Regisztráció
Az első vásárlás alkalmával regisztrálnod kell magad, melynek során meg kell adnod egy felhasználónevet, email címed és az általad választott jelszót, ezen adatok megadásával tudsz a későbbiek során bejelentkezni áruházunkba. A regisztráció során továbbá meg kell adnod neved, telefonszámod, valamint szállítási és számlázási adataid. Ezen adatok megadása a rendelésed teljesítéséhez nélkülözhetetlen.
Megrendelés
A kiválasztott termékeket a "Kosárba" feliratú linkre klikkelve teheted a kosaradba, melyek rendelési mennyisége egyszerűen módosítható a feltüntetett darabszám megváltoztatásával, míg a "Töröl" gomb segítségével a kiválasztott termék egyszerűen eltávolítható. A vásárlást a "Tovább vásárolok" gomb megnyomásával, vagy a felül, a termekek menüpont alatt található kategóriák egyikének kiválasztásával folytathatod. A termékek mellett feltüntetett árak tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a házhozszállítás költségét. Ha a vásárlást befejezted és szeretnéd megrendelni a kiválasztott termékeket, a kosár menüpontban a "megrendelés leadása" gombra klikkelve adhatod fel megrendelésed. Kuponkódjaink nem érvényesek a csomagajánlatainkra, 2+1-es akciónkra.
Garancia
A BLADESPORT.hu-nak vásárlói 100%-os megelégedése a legfőbb célja. Ha az oldalunkról olyan terméket vásárolsz, amelyről kézbesítéskor kiderül, hogy a szállítás során megrongálódott, vagy lejárt a szavatossági ideje, a termék visszapostázása után, egy ugyanolyan teljes értékű terméket küldünk ki számodra. Ez a garancia csak a károsodott és lejárt szavatosságú termékekre vonatkozik. Ha bármi egyéb probléma miatt szeretnéd kicserélni a webáruházunkból várásolt terméket, vedd fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal, jelöld meg mi a problémád, és mi 2 munkanapon belül válaszolunk a leveledre.
Vevőszolgálat: cs@bladesport.eu
A webáruházunkban található termékekre a termékek gyártói 100%-os garanciát vállalnak. Sem a BLADESPORT.hu , sem a weboldal tulajdonos, a munkatársak, az üzlet alkalmazottai nem vállalanak felelősséget a termékekre, csak kizárólag a termékek gyártói.
Elállási jog A termékek helytelen használatából, tárolásából vagy szállításából eredő károkért fele
A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében és Ön a megrendelése során élhet a vásárlástól való elállás jogával indoklás nélkül.
A termékek helytelen használatából, tárolásából vagy szállításából eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
Elállási/felmondási nyilatkozatminta
A vásárlástól való elállás jogát a Megrendelő abban az esetben érvényesítheti, ha megrendelését átvette. Megrendelő az áru átvételét követő 14, azaz Tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól szóban, telefonon vagy postai úton írásban vagy elektronikus levélben, e-mail-en keresztül. Ebben az esetben a BLADE SPORT Kft. köteles haladéktalanul, de legkésőbb 30, azaz Harminc napon belül a Vevő által kifizetett összeget visszatéríteni az Ön által megadott bankszámlaszámra történő utalással, vagy megbeszéltek szerint. Eladó a szállítási díjat is visszafizetni Vevő részére. Vevőt a termék visszaküldésének költsége terheli. Ha több terméket rendelt és nem az összes terméket kívánja visszaküldeni, úgy arányosan térítjük vissza a szállítási költséget a visszaküldendő termék(ek)re.
Eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését Vevőtől. Írásban történő elállás esetén elegendő Vevőnek az elállási nyilatkozatot 14, azaz Tizennégy napon belül elküldeni Eladó részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
E-mail címünk: cs@bladesport.eu
Postacímünk: BLADE SPORT Kft. H-1211 Budapest Kossuth L.u.109.
Telefonszámunk: 00 36 30 912 52 28
Kérem, hogy a termék árának visszafizetéséhez küldjön részünkre postai úton vagy elektronikusan egy bankszámlaszámot (név, számlaszám), ahová az összeget visszautalhatjuk. A termék árát annak visszaérkezését követően utaljuk vissza.
A terméket ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel címünkre a legnagyobb biztonsággal becsomagolva, valamint helyezze a csomagba az ellátást tartalmazó nyilatkozatot is (vagy küldje meg e-mail-en keresztül). Az elállási nyilatkozatot szabadon megfogalmazhatja, nincs előre meghatározott formanyomtatványunk erre az esetre. Az eredeti számlát, vagy annak fénymásolatát postai úton, vagy szkennelt formában elektronikus úton is eljuttathatja részünkre, de nem feltétele az elállási jog gyakorlásának.
A terméket visszaküldéskor ne utánvéttel küldje részünkre, mert ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. A terméket ajánlott, értéknyilvánított küldeményként jutassa vissza részünkre. A visszaküldés teljes költsége a Vevőt terheli. A csomag visszaérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Amennyiben a termék helytelenül lett becsomagolva és bizonyítóan ennek következtében megsérült a kézbesítés során, úgy a károkozást Megrendelőre terheljük, vagy ha a szállítás során sérült meg, úgy az értéknyilvánítás lép hatályba.
A Megrendelő nem gyakorolhatja az elállás jogát:
- olyan termék értékesítése esetében, mely a fogyasztó személyéhez kötött, ill. melyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő
- olyan termék értékesítése, melynek ára a pénzpiac – értékesítő által – nem irányítható ingadozásától függ
- ha Megrendelő a terméket felbontotta és/vagy kipróbálta
Hibás termék esetében:
A megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben nincs módunk a cserére, úgy a Vásárló választása szerint árengedményt kaphat a kiszállított hibás árucikkre, vagy értékegyeztetéssel választhat magának egy másik árucikket, vagy élhet a vásárlástól való elállás jogával.
Szállítási hibából adód reklamációk:
A BLADE SPORT Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi a termékek épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Kézhezvételkor bontsa ki és lehetőség szerint – ha megoldható – a szállító előtt ellenőrizze azt. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállító nem kötelezhető arra, hogy megvárja, míg Ön kibontja és leellenőrzi a csomagot. Amennyiben a kiszállított áru megsérült, úgy be kell fáradnia a helyileg illetékes GLS irodába és jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetében tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni és reklamációt elfogadni. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken, készséggel állunk rendelkezésére és megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel.
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján érhetőek el. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállás jogát.
Szavatosság
A szavatosság tárgyi hatálya: Valamennyi fogyasztási cikkre kiterjed.
Szavatossági idő: Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.
Szavatossági idő újraindulása: A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Hol érvényesíthető a szavatossági igény? A fogyasztó a szavatosság iránti igényét a forgalmazónál érvényesítheti.
A hiba tényének, jellegének bizonyítása: Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.
A hibás teljesítés esetén a jogosult: Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
A javítószolgálat helyszínre történő kiszállása: A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
Alkatrészellátási és javítószolgálati kötelezettség: Nincs előírás.
A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
Fogyasztói kifogások megtételenek helye:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1052 Budapest, Városház u. 7.szám.
Általános feltételek
Az alábbi Általános Feltételek - a továbbiakban: Feltételek - a webáruházunkban történő megrendelésére vonatkozó általános feltételeket határozzák meg. Annak érdekében, hogy a webshop-on található termékek megrendelésekor tisztában legyen a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételekkel, kérjük, gondosan olvassa el az alábbiakat.
Amennyiben bármilyen kérdése lenne, hívja az alábbi kereskedő telefonszámát: 06-30-912-5228.
A jelen Feltételek tartalmazzák a megrendelés szabályait, a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit, A jelen Feltételek határozzák meg továbbá az Eladó mint a bodybuildingbolt.hu weboldalt üzemeltető cég, weboldal üzemeltetésével kapcsolatos felelősségét.
A Vevő a webshopban a képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja, és magára nézve - változtatás nélkül - kötelezőnek ismeri el a jelen Feltételeket.
Az Eladó jogosult a jelen Feltételekben rögzített általános feltételektől eltérő kikötéseket az adás-vételi vagy szállítási szerződésben érvényesíteni. Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy a jelen Feltételeket (a termékválaszték, az alkalmazandó jogszabályok, beszerzési lehetőségek, feltételek, árak változása vagy bármely más okból) bármikor, a Vevőnek küldött értesítés nélkül módosítsa. A termékek szállítása a megrendelés időpontjában hatályos Feltételek szerint történik. Ezért arra kérjük, a megrendelés elküldése előtt akkor is olvassa el a jelen Feltételeket, ha a webshop-ot a korábbiakban már használta.
A magyar nyelvű szerződés létrejötte
A webshop-ban leadott megrendelést a megrendelés kézhezvételének elektronikus levélben történő visszaigazolásakor az Eladó megkapja. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Vevő és az Eladó között, a termék átadásakor jön létre. A szerződés megkötését az Eladó a megrendelés kézhezvételének igazolását követően is megtagadhatja, ha a megrendelt Termék nincs készletében.
Bolti átvét
A Vásárló a bolti átvét megjelölése után, minden esetben kap az általános visszaigazolást után, a vásárló által megadott mail címre egy konkrét átvételi időpontot, mikortól biztosítják a termék átvételét az üzlethelységben (kizárólag csak a nyitvatartási időn belül). Az üzletben készpénzes és bankkártyás fizetési módokra van lehetőség.
Szállítási feltételek
A webshopban megtalálható termékek szállítási határideje a megrendelőlap elküldésétől számított 7 munkanap amennyiben a termék raktáron van . (amely határidőbe a megrendelés elküldésének napja nem számít be). A vásárló által megadott mail címre értesítést kap, ha a termék szállítását ill. bolti átvételét nem tudják a megadott 7 napon belül biztosítani.
A Futár munkaidőben szállít 9-17 óra között.
A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor Vevő a webshopban megrendelt terméket az Eladótól átvette. A Vevő az eladó üzlethelyiségében is átveheti a terméket ha bolti átvételt választ.
Az Eladó a Vevővel történő szerződéskötéskor adja át a jogszabályok által előírt dokumentumokat és tájékozatókat, a termék Jótállási jegyét és a számlát.
Árak, fizetési mód és fizetés
Fizetési módok:
Utánvéttel: átvételkor a futárnak kell fizetni készpénzt
Előreutalással: Természetesen ennek teljesüléséhez az kell, hogy a megfelelő adatokat a Vásárló írja be. A megrendelést kővető max. 24 órán belül meg kell kapnia az előreutalásos számlát a megadottak alapján. Kivételt képez az az eset, ha nincs raktáron a termék. Ilyenkor is max. 24 órán belül jelzi az Eladó, a Vásárló felé a problémát.
Bankkártyás fizetési lehetőség a weboldalon.
A webshopban feltüntetett árak, ajánlati árak. Az Eladó az árak árváltozásának jogát fenntartja.
Amennyiben a megrendelőlapon feltüntetet árban módosulás következik be, erről tájékoztatást ad az Eladó a Vevő felé mail-en keresztül.
A visszaigazolás megküldése után minden esetben kap a Vásárló tájékoztatást a megadott mail címre, hogy a kiszállítás ill. az átvétel mikor történik meg.
A Vevő raktáron nem lévő termékekről is kap tájékoztatást, ilyenkor jelzik írásban hogy a HUF/ EUR árfolyamváltozás miatt az ár módosulhat. A vevőnek a tájékoztatás után jogában van elállni a vásárlástól.
Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb egy meghatározott készlet erejéig tart (amely készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet). A webshopban megjelenő árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Amennyiben kiszállítást választ akkor a megrendelés visszaigazoláson külön tételként feltüntetik ha van plusz kiszállítási költség. A webshopban a Vevő számára jól látható helyen fel vannak tüntetve a termék kiszállításának költségei is, amely költséget abban az esetben kell Vevőnek megfizetni, amennyiben Vevő igényli a házhozszállítást. A normál, 3 munkanapot igénylő szállításra az eladó nem számít fel külön szállítási díjat, amennyiben a vásárlás értéke meghaladja az 30.000,- Ft-ot.
Ilyenkor a megrendelés végleges elküldése előtt a képernyőn tájékoztatás kap hogy ehhez a bejelentkezéshez van-e kiszállítási díj. A szállítási díjról a Vevő az adott vásárlás lebonyolításakor, a megrendelés elküldése előtt, az elektronikus megrendelőlapon tájékozódhat.
A termékek árának kifizetési módja a bolti átvételkor KP vagy kiszállításkor utánvét. Az utánvét az jelenti hogy a termékek árának, illetve a házhozszállítás díjának kifizetése készpénz fizetéssel, a Termék átvételekor esedékes. Az átadásra a termék árának megfizetése után kerül sor.
Az Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is) valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után érvényesül.
A jótállás (garancia) és a szavatosság
A webshop-ban megrendelt termékekre vonatkozó valamennyi jótállási és szavatossági kötelezettség átadó az Eladót terheli. A jótállás és szavatosság arra terjed ki, hogy a webshop-ban megrendelt és az Eladó által leszállított termékek anyag - és gyártási hibáktól mentesek. A jótállási kötelezettségek vonatkozásában az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai érvényesek, azzal, hogy a hivatkozott jogszabályban szereplő jótállás abban az esetben érvényesíthető, ha a Vevő fogyasztónak (Ptk. 685.§ d) pontja) minősül.
Amennyiben a Vevő nem fogyasztó, illetve amennyiben a megrendelt termék nem tartozik az idézett jogszabály hatálya alá, a termékre vonatkozó jótállás tekintetében a termék gyártója által meghatározott feltételek irányadóak.
Bizonyos termékek vonatkozásában a jótállás a jogszabályban meghatározott kötelező jótállási időn túl is terjedhet, azzal, hogy az ilyen, jogszabályban meghatározott időn túli jótállással értékesített termékek körét, illetve a jogszabályban meghatározott időn túli jótállás feltételeit minden esetben a termék gyártója határozza meg.
A Vevő által a termékek esetleges meghibásodása estén igénybe vehető javítószolgálati egységek felsorolását és címét a termékekkel együtt átadott Jótállási jegy tartalmazza.
A felelősség korlátozása
BLADE SPORT Kft. nem vállal felelősséget a bladesport.hu weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. "spam"-ek által okozott károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat is.
A jelen felelősségkorlátozás nem vonatkozik azokra a károkozási esetekre, amelyek vonatkozásában a magyar jognak a károkozás időpontjában hatályban levő, eltérést nem engedő rendelkezései alapján a felelősség érvényesen nem korlátozható vagy zárható ki.
Az Eladó ellenkező tartalmú szerződési kikötés hiányában és az eltérést nem engedő jogszabályi kikötések keretei között - nem felel közvetett károkért, elmaradt haszonért, adatvesztéssel, használat kieséssel kapcsolatban keletkezett károkért és felelőssége a Termék vételárának összegében korlátozott.
A viszonteladás
A webshop-ban történő vásárlással a Vevő előre, írásban egyeztetett módon szerez jogot arra, hogy a terméket harmadik személyek számára értékesítse.
A termék visszaszolgáltatása
a.) A Vevő a szerződéstől az árú átvételétől számított 8 (nyolc) munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat.
A Vevő elállási jogával nem élhet, ha a vásárolt terméket nem tudja eredeti csomagolásban visszaszolgáltatni. Az ilyen termékek árát továbbá az Eladó jogosult a visszatérítendő vételárból levonni vagy más módon érvényesíteni.
A fentieknek megfelelő, jogszerű elállás esetén az Eladó a kifizetett vételárat legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti Vevőnek. Amennyiben a Vevő eláll a szerződéstől, köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a Termékhez mellékelt és az Eladótól átvett tételt (ideértve például a szoftvereket, kézikönyveket, vezetékeket, adathordozókat, dokumentációt, kiegészítők, patentok, gombok, egyéb alkatrészek) eredeti csomagolásban. Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg a Vevő részére átadott tartozékokat, adathordozókat, dokumentumokat az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételek árát érvényesítse a Vevővel szemben.
b.) Amennyiben a terméket az Eladó üzemképtelen állapotban adta át a Vevő részére (ilyenkor az adott márkaszerviz bevizsgálásának nyilatkozata szükséges), a Vevő a termék átvételétől számított három napon belül él jótállási igényével és kéri a termék kicserélését akkor az Eladó a terméket kicseréli. A szervizek címe az eredetii garanciajegyen fel vannak tüntetve amit a vevő a vásárláskor megkapott. Termékek szerinti csoportosításban találhatók a márkaszervizek akik megállapítják hogy gyári hibás a termék amit a kereskedő értékesített.
Egyéb feltételek
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk), az egyes tartós használatra rendelt termékek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseit szabályozó 2001./CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
Békéltető testület:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;